Bestellen

Als u het artikel hebt gevonden dat u wilt bestellen bij Mi-Casa klikt u op de knop ‘voeg dit product toe aan uw winkelmandje’. U kunt ervoor kiezen om verder te gaan met winkelen of om uit te checken. Wilt u verder winkelen, dan kunt u uw winkelmandje altijd in de rechterbovenhoek terugvinden.

Als u gaat uitchecken dan krijgt u een overzicht van uw winkelwagen te zien. Hier kunt u alle producten in uw winkelwagen controleren en kunt u de aantallen veranderen. Na de knop ‘plaats order’ kunt u een eventuele couponcode toevoegen. Volg dan onderstaande stappen:


Account
Als u al geregistreerd bent op onze website dan kunt u ervoor kiezen om in te loggen. Als u een nieuwe klant bent, vul dan alstublieft alle benodigde velden in. U kunt uiteraard ook een bestelling plaatsen zonder registratie op de webshop. Vul daarna uw factuur/afleveradres in. Hier kunt u ook kiezen of u een ander bezorgadres wilt gebruiken. Als u alles heeft ingevuld, lees dan zorgvuldig de algemene voorwaarden en als u akkoord gaat, vink dan het vakje aan. Na het correct invullen van het formulier kunt u op de knop ‘plaats order’ klikken.


Leveringswijze
Hier kunt u kiezen hoe u uw pakket wilt ontvangen. Er zijn verschillende mogelijkheden:


-Haal uw pakket zelf op bij Mi-Casa aan de Zijperweg 20, Schagen. Dit graag in overleg.
-Verzend service met PostNL. U kunt zien wat de kosten zijn bij de verzending.      -Grote of zware artikelen die niet bezorgd kunnen worden met de reguliere (PostNL) verzendwijze kunt u afhalen op locatie of worden bezorgd met aangepaste tarieven op basis van uw bezorg locatie       

                                   
Kies uw wijze van betaling

U kunt betalen met Ideal of Paypal
  1. - Ideal
  2. - Paypal
  3. - Achteraf betalen met Klarna                                                                   
  4. - In termijnen betalen met Klarna

Als wij de betaling hebben ontvangen ontvangt u een e-mail ter bevestiging dat uw betaling is geaccepteerd en een e-mail met de factuur waar u de details van uw bestelling kunt vinden. Zodra wij de bestelling aan u hebben verzonden ontvangt u een e-mail met een track & trace code, zodat u uw bestelling kunt volgen en het tijdstip van levering nagaan. Heeft u ervoor gekozen de bestelling af te halen op locatie dan dient u te wachten totdat u een e-mail ontvangt met verdere informatie.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Online staat bij ieder artikel vermeld of deze direct leverbaar is of wat de eventuele levertijd is. Nadat je online een bestelling plaatst, ontvang je een bevestigingsmail met daarin de exacte levertijd. Wanneer een artikel direct leverbaar is en je hebt gekozen voor betaalwijze iDEAL of Paypal, dan kun je ervan uitgaan dat de bestelling de volgende werkdag aan het vervoersbedrijf wordt meegegeven. 


Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten als het product niet op voorraad is?
Mocht het product niet uit voorraad leverbaar zijn, dan staat er bij het artikel aangegeven wat de aangepaste levertijd is of ontvang je hierover zo snel mogelijk bericht.


Rekenen jullie bezorgkosten?
Voor de bezorging in Nederland betaal je bij ons niets bij een bestelling vanaf 75 euro. Bij een order onder de 75 euro rekenen wij €6,95 euro bezorgkosten. Andere landen zien hun verzend tarief bij het afronden van de bestelling.


Indien er leverbeperkingen zijn op het bezorgadres? 
We bezorgen tot aan de voordeur. Woon je op de tweede verdieping of hoger? Houd er dan rekening mee dat je voor de volgende verdiepingen zelf het transport regelt. Neem voor meer informatie contact op met de klantenservice.
Retourneren en ruilen
We hopen natuurlijk dat u tevreden bent met uw aankoop. Als u dat om een of andere reden niet bent, dan heeft u 14 dagen de tijd om het product te retourneren gerekend vanaf de datum waarop u de bestelling heeft ontvangen.


Retourneren

Informatie over het retourneren kunt u onderaan onze pagina vinden onder het kopje ' Retourneren'


Terugbetaling retour.
Als uw retourzending is verwerkt, zal dit bedrag binnen enkele dagen terugbetaald worden op de rekening van uw oorspronkelijke betalingsmethode. Houdt er rekening mee dat we het bedrag alleen kunnen terugbetalen op de rekening waar de oorspronkelijke betaling vandaan is gekomen.


Garantie
Wij adviseren onze klanten om alle artikelen binnen zeven dagen te controleren. Controleert u het aantal en de kwaliteit van het artikel. Mocht er iets niet juist zijn stuur dan een e-mail naar info@micasahomeandliving.nl onder vermelding van het probleem. Als het product terug gestuurd moet worden dan verstrekken wij u een retourlabel. De garantie is niet geldig als het artikel een mankement vertoont dat is veroorzaakt door verkeerd gebruik, als u of anderen veranderingen aan het product hebben aangebracht of dat hebben geprobeerd, of als het artikel is gebruikt voor een doel waarvoor het niet is bestemd.

Bent u niet tevreden over het product of is er een probleem dan horen wij dat graag. Zo kunnen we aan een oplossing werken!


Informatie
Mi-Casa is geregistreerd bij de kamer van Koophandel te Alkmaar met nummer: 71166343
0646788355
info@micasahomeandliving.nl

KVK: 71166343

BTW: NL192180812B01

Rekeningnummer: NL92 INGB 0008 3333 80

Mi-Casa Home & Living

Zijperweg 20 1742NE

Terug naar boven